#1 2010-06-06 12:24:19

Akemi

http://img121.imageshack.us/img121/8893/1rqkd2.png

Zarejestrowany: 2010-04-26
Posty: 498
Punktów :   

Władcy marionetek

Władcy marionetek charakteryzują się defensywnym stylem walki. Dzięki niciom chakry z palców mogą poruszać marionetkami. Wadą tego klanu jest brak ochrony dla użytkownika... Jeśli wszystkie jego lalki zostaną zniszczone osoba nie będzie miała
jak już walczyć ze swoim przeciwnikiem. Zaawansowani władcy marionetek potrafią z ciała ludzkiego stworzyć marionetkę.
Wterdy taka lalka ma wszystkie jutsu jakie miała osoba przed śmiercią. Przykładem może być Sasori i jego lalka Sandaime.


Kugutsu No Jutsu
http://i11.photobucket.com/albums/a167/DahBest/Jutsus%20for%20Twilight/Doton/Items/Puppets/KankurouChakra.jpg
Ranga D
Chakra: 100
Opis: Przyczepiamy nici chakry do swojej marionetki. Wtedy marionetka może się poruszać, według poruszania palcami właściciela.


Pieczętowanie Marionetki w Zwoju
http://i32.tinypic.com/2ppkos9.jpg
Ranga C
Chakra: 500
Opis: Pieczętujemy swoją marionetkę w zwoju. Lalkarze używają tego jutsu aby było im łatwiej nosić swoje marionetki na polu bitwy. Przy pomocy zwoju z łatwością możemy przywołać swoją marionetkę.

Poison Bomb
http://img198.imageshack.us/img198/6430/25991223.jpg
Ranga C
Chakra: 300
Opis:Z ręki marionetki wystrzeliwujemy trujący gaz. Gdy przeciwnik znajdzie się w chmurze gazu nie ma szans na ucieczkę.. Jeśli powącha chociaż trochę gazu, umrze.

Kuro Higikki Ippatsu Kurasuri Engeki
http://naruto.net.pl/images/articles/jutsu/jutsu_karakuri_naruto.jpg
Ranga B
Chakra: 800
Opis:Zabójcza i straszna technika władcy marionetek. Polega na uwięzieniu przeciwnika w jednej kukiełce (Kuroari), w którą wbijają się ostrza innej (Karasu, rozłożona na śmiercionośne części), tworząc razem makabrycznie wygladającą marionetkę o dwuch głowach. Jest to bardzo okrutna technika, złapany przeciwnik nie ma praktycznie szansy na ucieczkę, gdyż komora w której jest zamknięty wzmocniąna jest chakrą, a połączenie obu lalek oznaczają śmierć.

Podmiana
http://naruto-arena.com/game/images/skills/59/large.jpg
Ranga C
Chakra: 500
Opis: Jutsu działa podobnie jak Kawarimi no jutsu.Kiedy przeciwnik mysli ze trafił nas okazuje sie ze to kukla a prawdziwy stoi na poprzednim miejscu kukły.


Dokugiri Zuyoku, Baribari Shikaku Renpatsu
http://tbn0.google.com/images?q=tbn:ZVP-Xv9uWXw8HM:http://img530.imageshack.us/img530/6721/senbonsasoritd3.gif
Ranga B
Chakra: 900
Opis: Wystrzelasz ze wszystkich dziur w swojej marionetce  senbony


Aka Higi: Hyakki no Soen
http://img13.imageshack.us/img13/6254/narutoc2729.jpg
Ranga A
Chakra: 1600
Sasori przywołuje ze zwoju sto kukieł o niesamowitym potencjale bojowym. Jest to jego prywatna kolekcja, dzięki której byłby w stanie w pojedynkę zniszczyć jeden kraj. Sasori kontroluje swoje marionetki za pomocą sznurków wychodzących z jego prawej piersi.Przywołujesz 100 marionetek którymi możesz atakować. Każdy ma z nich katany kunai itp .

Jikki Chikamatsu no Shuu
http://img526.imageshack.us/img526/4401/tenpuppetcollectionofch.jpg
Ranga A
Chakra: 1400
Przywołujesz 10 bardzo silnych oraz legendarnych lalek, każda jest kontrolowana poprzez jeden palec.


http://img541.imageshack.us/img541/610/akemiky.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.combat-forum.pun.pl www.warszawawlochy.pun.pl www.piersciec.pun.pl www.obet.pun.pl www.fcbielany.pun.pl